5 Mart 2013 Salı

Uzaklardasin Sevgilim(Mc Karaseytan, Uğur E) - Mc Karakule


Yillardir aradim durdum
Birden sana hayran oldum
Hani gozlerimle kalbine yoldum
Uzaklardasin sevgilim (x3)

-UGUR-E-
Gozyaslarim damladi gulum nerdesin
Ellerim sana uzandi yine sensizim
Gonlum karardi yuregim agliyor
Kalbim daraldi feryat dinmiyor
simsekler cakti kalbim ellerinde
Gunesim batti umutlarim sende
Kalbimdesin hayalin benimle
Tut ellerimi gidelim olume

-MC KARAKULE-
Gonlumu verdim ben bir melege
Yalan dunya saldi beni gercege
Kolumdan tuttu atti golgeye
Tutulup kalmisim karanlik geceye
Ellerimi acip o melegi diliyorum
Bir gun beni bulacak bunu biliyorum
Onu ruyalardan cok iyi taniyorum
Gonlumun cicegi seni cok seviyorum

-MC KARASEYTAN-
Bu gonul sana asik oldu bebegim
Seni gorsem yanardim cicegim
Ellerini tutsam titrer bedenim
Gozlerine baksam aska gelir kalbim
Bir deli ruzgarla estim durdum kalbine
Kilit vurdu uzerine surgun kaldim sende
tutusan yapraklar gibi dustum yuregine
Yar beni uzakta soldurmasin diye

-UGUR-E-
Gozlerim aglar benden uzaklardasin
Uzan bana kollarima sarayim
Atesler icindeyim yaniyorum sevgilim
Icimde bir bosluk var nerdesin
Kalbimde sizi gelde sar bunu gulum
Seninle olmazsam bilki ben olurum
Kiyarim canima mezara gomulurum
Unutma askim sensizlik olum

-MC KARAKULE-
Her yola bir vurgun gibi saptim
Dogru sevgim soyle bir baktim
Sozlerim guzel ama yalanlara taktim
Sen habersiz cok uzaklara kactin
Sensizlik yine coktu uzerime
Sensiz gecen her bir gunume
Gun kattim bos olan gonlume
Yer var mi kalpte sensiz sevgime

-MC KARASEYTAN-
Dilimdeki sozumsun gozumdeki ozumsun
Sen bu kalpte yasayan tek gonulsun
Her acan gulumde sen gorunursun
Cunku sen benim gul yuzlumsun
Gocmen kuslar gibi gittin
Kelepceli gozlerim sadece senin
Yildizlarda ben gokyuzunde hayalin
Gitsen bile kalbin hala benim

Yillardir aradim durdum
Birden sana hayran oldum
Hani gozlerimle kalbine yoldum
Uzaklardasin sevgilim (x3)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder