4 Mart 2013 Pazartesi

Tek Kavgam (Ft.Nikotin) - Mc Poyraz


Poyraz:

Tek kavgam hayatla basladi ömrüm yetmedi
bildigim bütün yollari denedim gücüm yetmedi
aslini sorma umduklarimda bizi sevmedi
cok uzaklara yolculuk bundan cok uzaklara
yollarda cok takilirim dayanmaliyim tuzaklara
geçtim bu yoldan hala yürümekteyim güldüm suratlara
derdini anlat keyfini bul sevgini anlat derdini bul bu dünyada
görürsün belki umut ettigin seyi rüyanda
neydi beklentisi sonunda cevabini bulur soranda
anlamsiz hiç ugruna bedenleri yoranda bulur elbet
nasil olsa kurallar bu oyunda serbest tek takil yasamda
allahtan bulur tabi sen üzülme kalbini kiranda
susmak anlatmak istediklerimin tümüydü sirayla
izlem mi gözlemmi bu anlamsiz sonu görecek
sanki hayat hiç bitmeyecek gibi görende gidecek
karabulutlar sardi bedenimi su siralar karanliktayim
zaman akip giderken bos yerlerde yuvarlanmaktayim
derdime çare gönlüm yare kalbim umuda muhtaç
herkez kendine savas vermis birde bendine
hasta olan yastayim der darda olan sanstayim der
elbet bu ömür biter yeter çeker gidersen elbet çözersin
sonsuzluk yoksa niye kendinden geçer insanlar
kimine devaydi sorunun cevabini bulanlar yol alanlar
susmaz bitmek tükenmek bilmeyen yalanlar....
bilsen ne geldi basima çok zor geldim ben bu yasima
su hayatla savasima cocukken basladik biz bu yola
görmediysen çözemessin duymadiysan bilemessin sen
yavas yavas sürüklenen bu yalan dunyayi yenemessin sen
bozuk para gibi harcadigimiz ömürler mi kaldi
aman Allahim yardim et simdi yandim


gül seni sevdim dünümde sana geldim bir hayalim birde bedenim kaldik basinda.
dün yol aldim bugunum sona kaldim bir huzurlu yasam aradim sonunda.

gül seni sevdim dünümde sana geldim bir hayalim birde bedenim kaldik basinda.
dün yol aldim bugunum sona kaldim bir huzurlu yasam aradim sonunda.


Nikotin:

Eskiden aglardim bu sokaklar bombos neden
yine yagmur havasi var disarda yine hüzün içinde
dünden kalan alkol havasi kafamda bu boykutlar neden
rüzgar esiyor tersten suratima seni görmeden gidersem
iste o koyar bana geldim kapina baktim odana ve sen yoktun
kim bilir belkide uykudaydin gözlerim yasli belki bekledim seni orada
kahretsin istenmeyen bir yerde istenmedigim bir saatte bekliyorum
bir kez görebilmek için dostum saçmaladim bunlarin hepsi yalan
sevdim gerçekten anlatamam ki sana karsi duygulari içimdeki sarhos askimi
bir elveda diyenleri birde gidip dönmeyenleri bu yürek sevmedi
gelelim senin askina çok yollar almissin belli hitap et karanliga
yok oldum biliyorum belki sana göre bir hiçim efsaneyim hissediyorum
rüzgarim dagi tasi dolaniyorum kafamdaki düsünceler
hergün seni düsünmekteyim rüyalarda görmekteyim sigarayi çok içmekteyim
bilemiyorum çözemedim kendimi
kargasa duygular kaldirimlar derdime devayi bulan anlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder