3 Mart 2013 Pazar

Sevgin Yalan - Mc Selcuk


Yanarim yanarim tutusur yanarim
Kavurur atesim senide benide belalim

Ne gunler gordum ben sensiz
Yoksun yani basimda
Kaldim sensiz sevgisiz nefessiz sokaklarda
Bir canim vardi onuda sen aldin
Ardina son kez bile bakmadin
Unuttugun daglara kar yagdi
Bir sel geldi beni benden aldi
Hayatimin hic bir anlami kalmadi
Kirik dokuk duslerdeyim bebegim sensizim
Alin yazim olsa gerek
Bir gun benim olacaktin
Hani verdigin yeminin ?
Yaniyorum sensiz kor ateslerde
Sucum gunahim varsa soyle
Sensiz gunler nasil geldi gecti
Artik sana senden daha yakin olmali gonlum
Senin varliginin nesesiyle dolmali gonlum
Ruhumda kok salan kederleri yolmali gonlum
Param parca olmus bir agim
Ben sensiz nurtanem yerle bir olmus koskoca bir dagim
Ben sensiz sevgilim bir hicim
Icin icin kor gibi hep yanar icim
Unutulmayan melek misali ucan guvercinim
Ben sensiz kederlerdeyim
Vakitsiz terkettin beni, biraktin ellerimi
Usuyorum aldilar caldilar benden sevdigimi
Ben ama tek bir tek seni seviyorum

Gizli gizli aglardim gozlerimden sakli
Aglar aglar yanardim atesimden sakli
Yana yana severdim sevdigimden sakli
Sevdigimden ayri

Gozlerimin nuru bu bir sevda oyunumu
Anilar unutulmaz bu genc sensiz yapamaz
Her an seni dusunur dusunur
Goklerdeki yildizlar parlayamaz
Gunes dogamaz
Golgeler yok olamaz
Kalbim sensiz atamaz
Ellerim kollarim sensiz tutamaz
Bedenim ruhuma kavusamaz
O yuzden don geri
Sen beni birakma beni
Bak gozlerime eskisi gibi
Yasiyorum ama nereye kadar
Caresizlik beni bitirdi
Sevecegim olene kadar

Gizli gizli aglardim gozlerimden sakli
Aglar aglar yanardim atesimden sakli
Yana yana severdim sevdigimden sakli
Sevdigimden ayri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder