2 Mart 2013 Cumartesi

Rüzgarlar Şarkımı Söyler - Medusa


Adini andim sarkilarda mutluluksa hep uzakta belirtilen yarinlarda gözler
uzaga hep bakmakta sorgularda zaman hasret rüzgari eser durur kaygilarla
geçer ömürse yalnizlikla savrulur, yanlislarla dolu bu dünya beni seviste
insanoglu tatminkar olamaz asla kaygilarla süregelen, bekleyen sevgili
beyazlara gömülmüstür önceden ,aynalarin yansimasi gibidir uzaklasir
gerçekten, yarenden vazgeçilmezdi kalbi yosunlar baglar ve daglar
kavusamazdi asla o zaman gökyüzü aglar ve bir tutam umut nafile
hiç paylasilamaz yalnizlik anlami kalmaz mabedimin sogukluk ve karanlik,
aydinlik gömülecek tabutta evet zordur çikarilmasi tadini
sevgilinin getirdigi deneydir yoktur asla cevabi
dünkü yasananlar reva mi sence kelimeler de yetmezse
günahlara alisigim zaten geregüze hep de bekletir

NAKARAT

sokaklarin gürültüsü beni bogdu
sessizlik artik haram oldu
geçmez yeni dokunanlar
ben gittim yerime kim geldi
dün yine basimi agrittilar
anlamadim aglattilar
geçsin bitsin artik hersey
cehenneme anlattilar
rüzgarlar sarkimi söyler
yapraklar bir bir düser
bir yagmur damlasi gibiydim
savrularak yere sert düstüm
ben simdi yasarken öldüm
elim kolum bagli bi mahkum
gibi dolandim onca gezenlerin
gözlerim kapandi ben de sustum

son zamanlar kapimi çalmas oldu bir derdimi sormas oldular.
ben burdayim yalnizliga kucak açtim depresyon dedim kendime saril
misli misli kayiplarda isim.optimistik kar gözler uzun lens görür niyeti
iklifsiynim ama aydin kalbim karardi dünyam ben de dolu kist...
duydugum ve sonans hayatin esansi sansta ölünce yasadim özgürlük hayat
kilide çölde anahtar vatlanyöruk hayat degil saym koridorda eko ve de safkan
rapte suvesayd temiz bi çizgi niyetimdi kumpas kadar dersin bastan genç bu kadar
kolay olsa ayakkabilarini koyacak alakasi ari
uygun olsun sana renkarnasyon bu kalbi söküp geldim

NAKARAT

sokaklarin gürültüsü beni bogdu
sessizlik artik haram oldu
geçmez yeni dokunanlar
ben gittim yerime kim geldi
dün yine basimi agrittilar
anlamadim aglattilar
geçsin bitsin artik hersey
cehenneme anlattilar
rüzgarlar sarkimi söyler
yapraklar bir bir düser
bir yagmur damlasi gibiydim
savrularak yere sert düstüm
ben simdi yasarken öldüm
elim kolum bagli bi mahkum
gibi dolandim onca gezenlerin
gözlerim kapandi ben de sustum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder