5 Mart 2013 Salı

Nelere Katlandı Bu Yürek (ft. Dj Zalim) - Mc Derbeder


Nelere katlandi bu yurek
Bunada katlanir elbet
Ne acilar cekti bu yurek
Bunada alisir elbet

Gittin yoksun yanimda
Alkol yuklu kanimda
Simdi vardin uzaklara
Derman yok canimda
Ama alisirim senin yokluguna
Nelere katlandim ben ne camura saplandim
Bir buna mi alisamadim olsun varsin
Bedenim senin yoklugunla yansin
Kaldir ustumdeki yukunu
Benden degil Allahindan bulasin
Sende benim gibi Yanasin
Dinmedi ofkem dinmedi yaram
Senle gecirdigim her gun bana haram
Karsiliksiz askti benimkisi
Cekedimde kokun hala buram buram
Densizim yolum belli sensizim sonum belli
Saatimi sormaz oldum aynaya bakmaz oldum
Yarami sarmaz oldum suyumu icmez oldum
Sen benden gittin gideli
Yine iciyor kadeh deviriyorum sarhosum
Bilip tanidigim sokaklarda varosum
Askin yolunda senin ugrunda

Nelere katlandi bu yurek
Bunada katlanir elbet
Ne acilar cekti bu yurek
Bunada alisir elbet

Elbet alisirim elbet katlanirim
Ama diger dunyada hesabimi sorarim
Bakarim yuzune dalarim gozune
Hakkimi yola yola soke soke alirim
Eriyip bittim askina simdi dondum saskina
Boyle cekip gitmek sigar mi askin kitabina
Sen herseydin simdi hic birseysin
Donde bir bak arkana nefret biraktim sana
Bedenim korumasiz hislerim acimasiz
Simdi yalnizlardayim aklim kararsiz
Neler cektim neler gordum senin ugrunda oldum
Yuregim sarhos ellerim bombos odam ise aynasiz
Gozlerim gormez oldu ellerim tutmaz oldu
Seni seven kalbim atmaz oldu
Dillerim sessiz ellerim sensiz yurek ise caresiz
Bu beden yoklugunda eridi soldu

Nelere katlandi bu yurek
Bunada katlanir elbet
Ne acilar cekti bu yurek
Bunada alisir elbet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder