3 Mart 2013 Pazar

Kalbimdeki Boşluk - MC Sefalet


Sana gönlümü kaptirdim cok sevdim
Sen herseyimdin canimdan cok sevdigim
Herseyimi sana verdim senle yolumu seçtim
Sana olan sevgimi kimselere vermedim
Hiç kimseyi seni sevdigim kadar sevmedim
Senden sevgi görmesemde senden vazgeçemedim
Birgün beni seversin diye bekleyecegim
Baska birsey istemem budur bir tek dilegim
Aramizda uçurumlar olmasina ragmen
Engeller koparamaz alamaz seni benden
Sanmaki unuturum qönlümü avuturum
Bunu unutma sana dogmusum
Bunca aci üstüne yoklugun eklensene
Seni seviyorken karsilik görmesemde
Benden uzak olsan bana gelmesende
Ömür boyu seninle senin adin bende
Ama ne fayda hayalin var karsimda
Ama ne fayda yoksun yanimda
Baska diyarlardasin benden uzaklardasin
Belkide baska birinin kollarindasin
Buna ragmen sevgimden birsey eksiltemedim
Sen sevmesende senden vazgeçemedim
Mutluluga adim atabilmekti tek diLegim
Mutlu bir yuvada yasamakti bebegim

Askimin tek gercegi kalbimde kaldi izi
Yalnizim birtanem hani o sevqin
Bendim seni cok seven sevgimi hep gösteren
Sendin beni birakipta terk eden

Anilarimizin hatirina beni yalniz koyma
Gel hadi yanimada tut elimi sonsuza
Simsiki tutki ayrilmayalim daha
Cekemeyenlere gülüp gecelim bundan sonra
Onu bunu takmayalim sadece sevelim
Mutlu bir yuvada senle ben sevgilim
Üstümüze çöken karabulutlar kaybolsun
Askimizla birlikte qünes yeniden dogsun
Öyle açsinki bir daha batmasIn
Sevenlerle birlikte hep isik saçsin
Bir zamanlar bende seni günesim seçmistim
Senin yokLugunu düsünemezdim sevgilim
Bunca zaman içinde bir umutla yasadim
Belki dönersin diye hep yalvardim yakardim
Senin yokluguna inan alisamadim
Birakma beni birtanem sana muhtacim

Askimin tek gercegi kalbimde kaldi izi
Yalnizim birtanem hani o sevgin
Bendim seni cok seven sevgimi hep gösteren
Sendin beni birakipta terk eden

Eger gözlerini gözlerime mahkum etmeseydIn
Kolay olurdu bu özlemi bu hasreti yasamak
Eger aksamlarin yalnizligi sensizligin içimdeki biraktigi bosluk olmasa
Kolay olurdu kolay olurdu bu hasreti yalnizligi yasamak
Seni seviyorum çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder