4 Mart 2013 Pazartesi

Gaiety ( Dogru Adım ) - Mc Poyraz


Bak neler oldu
gül solar oldu
dün gerim oldu
sen dogru adim at

bak neler oldu gül solar oldu dün gerim oldu
gül senin olsun gun benim olsun derdimi sorsun
hayat geri dursun bak ölüm

gel sen benimle derdim seninle yolum seninle
gördüm beyinle herkez derinde sen aci çekme eller çeksin bak yeter

sen yeli sevdin ben geri geldim sen sevgimi sevdin
derdini derdime bendimi kendine sevgimi ben sana verdim

yol senin olsun gun benim olsun sevgim bendine müebbet olsun
benden sana son sozum olsun hakedilen yerdir sevgimiz sonsuz olsun

sözden gelir elden gelmez dilden gelir ama gönlüm el vermez
kaderine rest çekmez bak bu gönül soyletme bozmaya dilin yetmez

günes batti bak gitti karanlik diz boyu çöktü gönlüme bu gece
anlatir oldum kendime gecelerde seni anlatmaya yetmez hece

gündüzüm oldun gönlüme dogdun kendime sordum kendime neden böyle
kim ne söylerse söylesin askim bizi ayirmaya güç yetermi sence

yalnizlik kaybedenlerin bedenlerinde hep geçermi böyle
esimi buldum çokta mutluyum sefami sürerim ben her gece

çiktim yollara buldum gönlümü hapsettim bendime çikmaz benden
Nesemi bulurum Poyraz yellerinden gönül vazgeçermi senden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder