4 Mart 2013 Pazartesi

Çılgın Türkler (Ft. Alize) - Mc Erdem


Alize :

Vatanimin topraklarini kanla suladim
Ölen sehitlere ben yas bagladim
Irak'ta kan hiç durmuyor
Amerika illede savas istiyor

Peki söyle bebeler niye katledilir
Onlarin sucu günahi ne
Çikarin için sen adam öldürdün
Gereksiz yere kan döktün

Deger mi bunlara söyle köpek
ALLAH seni nasil affedecek
Bunlarin hesabini veremezsin
Sessiz ol desem dinler misin

Terörizm almis basini gidiyor
Mermiler durun nereye böyle
Hedefiniz yanlis dön geriye
Çok gec kaldik gömün en dibe

Analari gördün mü feryat figan
Canindan can çikan yavrusu ölmüs
Yeter artik amerika dur
Bak ülkemin gencleride bölündü

Taze beyinlerin hepside cürüdü
Böldünüz iste bu güzelim ülkeyi
Susturun hadi cilgin TÜRK'leri
Durdurun hadi akan fikirleri


Nakarat (Mc Erdem & Alize) :

Gelsin haydi amerikan askeri
Görsün simdi cilgin TÜRK'leri
Bizler burda nöbetteyiz lan
Sizler orda plan yapin lan


Mc Erdem :

Ölmedin yigidim yüregimde yasiyorsun
Görmedin gün yüzü senin için agliyorum
Diyen bir ana bir baba gördüm gözü yasli
Elindeki senden kalma son fotografti

Bakip bakip iç çeken durup durup içlenen
Vatan sagolsun deyip bagrina tas basan
10 tane ruhum olsa yine feda olsun benim
Vatanim için gerekirse can veririm

Kanindaki kirmizilik bayragima renk katti
Gözündeki beyazlik yildizimi aydinlatti
Içindeki cesurluk adimizi takti
Biz TÜRK'üz en büyük fark bu

Herkes insan dogru ama dogru insan nerde
Bence sizde hiç akil yok asil sorun burda iste
Kimligine bak ne yaziyo TÜRK mü ?
Oldu o zaman baska sorum yok


Nakarat (Mc Erdem & Alize) :

Gelsin haydi amerikan askeri
Görsün simdi cilgin TÜRK'leri
Bizler burda nöbetteyiz lan
Sizler orda plan yapin lan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder