4 Mart 2013 Pazartesi

Bedduamsın - MC Sefalet


Yaktin sevgi denen duygularimi
yiktin daglar gibi umutlarimi
caldin bugünümü yarinlarimi
gel canimida al acimiyorsan

o ipek saçlarin bir bir dökülsün
öksürdükçe içinden cigerlerin sökülsün
herkes nese içindeyken senin boynun bükülsün
geçsin bütün ömrün aglamakla geçsin
gözlerinden yaslar hiç eksik olmasin
kulaklarin tikansin güzel söz duyamasin

kör olsun o gözlerin hayati göremesin
azraili bekleyesin canini almasi için
en sevdigin elbisen tabutuna sarilsin
yilan akrep bol olan yerde mezar kazilsin
o mezar tasinada allahsiz yazilsin
dilerim allahtan cehennemde yanasin

kiyamete kadar insallah sürünürsün
yarinin bugundende beter görünsün
dilerim senide zalimin biri sevsin
kurdugun yuvanda mutlu gün göremesin
gözyaslarin dinmesin yüzün hiç gülmesin
sevdigini göremeden topraga gömülesin

kaybolsun ümitlerin yokolsun hayalin
cehennem atesiyle yansin o tenin
titresin yüreginde ürpersin bedenin
sevgiye hasret kalsin beni öldüren kalbin
aci ve korkuyla geçsin bütün günlerin
benden beter olasin beni yiktigin için

yaktin sevgi denen duygularimi
yiktin daglar gibi umutlarimi
caldin bugünümü yarinlarimi
gel canimida al acimiyorsan
(2x)


hala unutmadim bana verdigin o sözleri
ellerimi tutup o ask yeminlerini
nasilda sözünü unuttun be zalim
inanmisti sana bu sevgi dolu kalbim
bumuydu senin bana olan yüce sevgin
sildim artik kalbimden yoksun benim için

en büyük yalanlar sendeymis meger
beddualar ancak senin gibilere deger
seviyorum deyipte birakip gidenler
o sözlerin yazilmisti çikmazdi kalbimden
inanmistim ayrilik yok bizde derken
zalim hiçmi acimadin birakip giderken

kolaydi degilmi terkedip gittin
elinin tersiyle kenara ittin
gönlümde açan gülü kopardin dibinden
yasama umudumu aldin elimden
gidisin ruhumu söktü bedenimden
ihanetin kursun gibi deldi beynimden

yalan sevgilerle benim gönlüm altta kalmaz
senin gibi köpeklere kapilar açilmaz
gönlümden güllerimi koparipta gittin
allahim cennetinden mahrum eylesin
senin gibilerine yasam vermesin
defol artik al benden kalmasin biseyin

yaktin sevgi denen duygularimi
yiktin daglar gibi umutlarimi
caldin bugünümü yarinlarimi
gel canimida al acimiyorsan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder