4 Mart 2013 Pazartesi

Bana Gerçeği Anlat Baba - Mc Poyraz


Gündüzüm karanlik sakin bir yerdeyim her yerde bir kapan
saçlari agirmis yikilmis babam
1 yada 10 yil göçer gider yanindan gözler yasli
bakamzsin ellerin titrer beyaz kefen sarili her bi yani
farki yok yasam bir aci bazen zor kapanmaz bir sanci
hayat kisa ev diregi gider gözyaslarimi annem siler
arkasindan tuttugun dilek tutacakmi acep
sahip oldugun ne kaldi geride söyle bi bak geçmise
bugün o yarin sen baba ölüme yok fayda aglasanda
geri gelmeyen bir umut bana bir masal anlat baba
içinde bütün oyunlarin yalanlarin oldugu insanlarin
soldugu huzur bulamadigimiz bir masal nasil olsa
hayal gercekler
yada farketmez ezilen görülmeyen derin bir yara
hayat nasil olsa bana masal anlat baba
rüyalarim çikmaz sona karanlik defterim
cikamadim içinden sancim kederim
hayat cikarci olmus bana masal anlat baba
içinde kurtlarin kuzulari yedigi bir masal
yasal olmayan kahbe olan hayat baba.
bana masal degil yasadigimiz gercegi anlat baba
tozpembe bir yalan dolanla kandirilimis acimasiz
olan düzeni anlat baba.
bana masal degil gercek anlat baba


Günesin önünde bir bulut kalmadi yarin bir umut
gelecek neymis bence unut bana bir masal anlat
belki kurtulurum yasamdan
bana insan anlat baba huyundan
anlat bana baba huzur düzen çiçek olan bir masal
yada bir yalan rüzgar essin saclara hayallerin
dogdugu umutlarin gercek oldugu bir masal
biktim baba masal anlat bana insanlar paradan yana
defterim kara gözlerimi kapa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder