4 Mart 2013 Pazartesi

Anne - Mc Erdem


Verse 1 :

Tut ellerimden anne güç ver bana
çok yalnizim inan sensiz olmaz asla
Yasamak çok zor tipki ölüm gibi
Sensiz her günüm sanki film seridi

Neden böyle oluyor anlamadim
Bugüne kadar mutlulugu yasamadim
Yollarim çikmaz gözlerim yasli
Olmuyor anne inan sensiz olmuyor

Yüregimde sizi var dinmek bilmiyor
Dinmiyor acilar yaralar iyilesmiyor
Neden ki dertler hep beni seçiyor
Geçmiyor anne sensiz günler geçmiyor

Baktim elimde kalmis umutsuzluk
Sanki miras kalmis bana mutsuzluk
Erdem basini dik tut o gün gelecek elbet
Huzur beni bulacak ilelebet

Nakarat x2 :

Aglama anne sil göz yasini
Hasret bitecek oglun dönecek
Aglama anne sil göz yasini
Hasret bitecek Erdem dönecek

Verse 2 :

Zaman geçmez sensiz anne
Yollar bitmez bitmez anne
Gide gide yoruldum artik burada
Dostlarim bile sirt çevirmis bana

Geceler benim tek sirdasim olmus
Rüyalarim da kabusla dolmus
Hasret çekmek ne kadar zormus
Ana gibi yar dünyada yokmus

Kokun bile olsa yeter bana
Ne olursun artik dön gel ana
Aglamaya bile mecalim kalmadi
Hiç kimse senin yerini alamadi

Son satirlar da yine sensiz
Parça bitiyor yine yoksun
Anne lütfen dön gel artik
Erdem sensiz bak yapamiyor

Nakarat x4 :

Aglama anne sil göz yasini
Hasret bitecek oglun dönecek
Aglama anne sil göz yasini
Hasret bitecek Erdem dönecek


Tüm hasret çeken anne ve evlatlarina armagan olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder