5 Mart 2013 Salı

Ağlayacaksın - Mc Derbeder


Nakarat:
Ezdirmem sana kendimi, sezdirmem bu gidisimi
Üst üste dert binince, ölesim gelir.. gidesim gelir
Allahim, seni benden almasin diyemem ben
Ölümlerden ölüm begen.. bana dokunma.. halimi sorma

Verse 1 - rap:
Mezarimin üstünde gül olsun istemem
Ölüncemi bindik kiymete? hiç deme
Hayatima engel 3 günlük hergele
Benim vakit doldu, hadi size rast gele
Rastgele çektim dünyanin ipini
Bos yere besteye dökmedim rapimi
Tenimde buz gibi ölü müyüm diri mi
Elde ne varsa yitirdim hepsini
Gözümde kaldi mutluluk resmi
Kiyakmis benim hayat, bosa niye tepiniym

Verse 2 - rap:
Bosluklardayim yeni yol çizdim
Asiri bir dozla damarimi estim
Ceset torbasina pay biçtim
Külleri savurun kokmasin lesim
Kaderine küfreden bir adamim iste
Çiçekde yok benim elimde nester
Hergünüm hesap ve hergünüm mahser
Ah beni vursada tattirsa ölümü
Kanimin zerresi çekince zulümü
Hayatta kalamam bozarim sözümü

Verse 3 - rap:
Bozdum yeminimi dönemedim özüme
Sayende kandim yalanli sözüne
Yaptigim yanlislarim bir düzine
Bana engelsin, geçemedim önüne
Karalar bagladim canima mi kastin
Ne yaptim ? sen bana kazik attin
Korkularimda bana barinaktin
Her bir adimda bana kosacaktin
Her yalan gibi sende yalansin
Bana gülemedin ama aglayacaksin

Nakarat:
Ezdirmem sana kendimi,sezdirmem bu gidisimi
Üst üste dert binince,ölesim gelir,gidesim gelir
Allahim, seni benden almasin diyemem ben
Ölümlerden ölüm begen,bana dokunma halimi sorma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder