3 Mart 2013 Pazar

Affet Beni - Medusa


Dün yine daldim uzaklara kendimi bilmes gibiyim anlamadim ancak
Kalbime saplandi çok aci gitmes avuturum anca kendim hissetmem
Aldanirim yine kendi bi yalanima çaremi kaldiki carp hadi suratima
Bos bos bakarim belki yüzüne simdi yanimda kal affet beni
Geri döndü ama sen yoksun diye bin kere öldüm ben senle gidisinle
Yikilan bu beden ayakta simdi hayalinle.

Eski bi resmini aldim elime yine kayboldu sanki giden hersey
Aglamakli oldum biraz ama yine aglama deyisin kulaklarimda
Kiyamazdim sana yine kiyamam aglamam arkandan üzmem seni
Tek kaldim belki tektim artik yasamaktan biksamda geç artik
Beni düsünme kayboldum ben bittim tükendi artik anladin mi son
Damlam belki bu vedan belkide yasamda yoktu anlam...

Gecelere kabusa dönüsen o bendim yendim belkide kaderi ve simdi
Gitmeliyim yada kalmak nafile kalbimi getirdim ellerimle kabul et
Yada at bi kenara hadi ben ben degilim bosver beni sebebini
Sormadan affet beni yanimda kal bak ben bittim

Masallarda yasar akillarda kalir
Anlamalisin onu yasatmaliyim
Içimdeki bu seni bak alamadi kefenim
Ellerini uzatip affet beni.

[Rapozof]
Masamdayim yine karsimda resmin karaliyorum yine senin hayalin
Kesmes oldu beni bu masalin sonu bitmedi sorunsuz mutluluk yalan
Huzursuz geceler uykusuz günler nedenini bilmedigim bekleyisler
Beni bekler belki kelebekler aglar kalan saglar uzun yollar
Bombos yine kollar soran olursa yokum buralarda ariyan beni
Bulamaz ben bulamiyorum ki yarami desene gülüp geçtim bir kale
Kurdum adi yanlizlik sadece ben varim yok hiç tanidik aradik
Sadakati gecenin her saati kurdugum hayellere

Ben hep neden tutsak oldum ama sende elini uzatip gel.

Bi parca UMUT bin parca hüzün.
Her gece yildizlara bakarim
Bi tutam hayel onlarca gözyasi
Ben melankolik bi adamim

Son günlerde çok daraliyorum kendimin katili olabilirim yazdigin
Her mektuba agliyorum buydu savunma psikolojim bu masal
Aklimi cok karistirdi anlamalisin hep yasatiyorum seni içimdeki bu
Seni bak alamadi kefenim ellerini uzatta affet beni.

Masallarda yasar akillarda kalir
Anlamalisin onu yasatmaliyim
Içimdeki bu seni bak alamadi kefenim
Ellerini uzatip affet beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder